Copilul râde: "Întelepciunea si iubirea mea e jocul."
Tânarul cânta: "Jocul si întelepciunea mea-i iubirea."
Batrânul tace: "Iubirea si jocul meu e intelepciunea."

sâmbătă, 27 februarie 2010

13

UNU. imi chem amintirile
DOI. veghez asupra acestui trecut in care se afla un viitor
TREI. daram hotarele auto-promisiunilor
PATRU. slaba si parasita, am infinitul drept ocrotitor
CINCI. gust neobisnuitul, fara amestecul gandirii
SASE. haosul are de gand sa restabileasca ordinea
SAPTE. sunt prea dezordonata! :)
OPT. intalnesc o parada de sentimente...
NOUA. admir lumea aceasta cu valori nestatornice
ZECE. ascult fara sa aud
UNSPREZECE. refuz iubirea ce nu mi se ofera
DOISPREZECE. e dispret corectat indeajuns prin dragoste
TREISPREZECE. mi-e un dor continuu de tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu