Copilul râde: "Întelepciunea si iubirea mea e jocul."
Tânarul cânta: "Jocul si întelepciunea mea-i iubirea."
Batrânul tace: "Iubirea si jocul meu e intelepciunea."

miercuri, 3 martie 2010

snur rosu-alb.

.............. martisor.
Prima zi de primavara totodata. simt doar ce repede trece timpul! nu conteaza nimic doar razele de soare care se obisnuiesc din nou cu suvitele mele, mov acum. A fost un inceput de primavara frumos, imbucurator, m-a reinviat! cel mai frumos martisor; sa pot sa zambesc din tot sufletul si sa ating un coltisor de fericire. exista, nu trebuia sa ma fi indoit vreodata!
Am daruit martisoare, simboluri ale afectiunii si am primit la randul meu. Lumea e mai luminoasa si oamenii zambesc mai mult. E mai mult decat frumos!
[ am racit:)) , dupa marele frig, efecte intarziate asupra mea]
doar sentimente delicioase, cu un snur rosu- alb in piept cant iubirea impartasita!
Si s'a dat startul la alegerea babelor-----3! e soare, un an fericit sa am!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu