Copilul râde: "Întelepciunea si iubirea mea e jocul."
Tânarul cânta: "Jocul si întelepciunea mea-i iubirea."
Batrânul tace: "Iubirea si jocul meu e intelepciunea."

joi, 4 februarie 2010

imagination

ma gandeam sa ma gandesc putin la interiorul meu. sa-i arunc o privire, tarzie de altfel. am hoinarit toata ziua, la propriu, si acum incerc sa imi incalzesc simturile si sa ajung la interior. Da, am gonit pe sub fulgii mari de zapada si intuneric, pana am dat peste sufletele ce le cautam. Azi am zambit, am zbierat, am dormit, am privit urat, am ras in hohote spre sfarsit.al zilei
Filmul ce l-am vazut asezata in doua fete, prietene, mi-a soptit imaginatie. enervanta imaginatie unora, mai ales cea pe care o invidiez ca nu am gasit-o eu prima. si cand vad lumea prin visare, ma numesc infinit, rup limitele cu cea mai mica putere. mi-i s-a intamplat de fapt, ca nu mai rabdam terminarea filmului si il produceam pe al meu, iar mai tarziu, am vazut cateva secvente din filmarile unuia dintre sufletele cautate si am realizat ce usor e sa visez, ceva complicat? RIEN. doar cand vezi limita in stanga ta, dar faci dreapta-mprejur. m-a enervat tot ce am vazut azi, adica nu m-a interesat absolut deloc. m-a enerveaza ca nu ma ajuta deloc timpul, nici lumea, nici eu, sa nu mai vreau atata bine pentru lume. ma decid imediat ce sa visez asta noapte. imediat ce inchei cu un punct.

daca vreodata o sa se termine imaginatia, am rezerve. atu. PUNCT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu