Copilul râde: "Întelepciunea si iubirea mea e jocul."
Tânarul cânta: "Jocul si întelepciunea mea-i iubirea."
Batrânul tace: "Iubirea si jocul meu e intelepciunea."

joi, 18 februarie 2010

prima

O noua zi, o zi de joi urmata de vineri, adica maine. Saptamana aceasta am avut prima proba de bac, oral- romana. hehe! ce organizare! wow. dar a trecut cu bine, mare forfota pentru nimic . iar dragutele calificative s-au dat in functie de cat de bine stii sa vorbesti limba materna! Nu mi-am imaginat niciodata ca voi merge la bac sa vorbesc despre rolul animalelor de companie in dezvoltarea copilului. intr-adevar, un subiect de bacalaureat! daaaar, nu conteaza, sunt experimentata in vorbirea limbii romane : D
peste aceasta, s-au presarat niste zile fara ore, fara profesori/ elevi la scoala, fara sala de clasa si fara bani in portofel. nu, asta nu se pune!:D Am invatat multe lucruri saptamana asta, utile si inedite, care fara indoiala imi vor indruma pasii in viata! sa imi fie cu folos!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu