Copilul râde: "Întelepciunea si iubirea mea e jocul."
Tânarul cânta: "Jocul si întelepciunea mea-i iubirea."
Batrânul tace: "Iubirea si jocul meu e intelepciunea."

luni, 12 decembrie 2011

Seara fetelor.


Jocul preferat? "Joc" inseamna niste reguli impuse, dar libertatea de a te simti in largul tau, nu? Ei bine, asta trebuie descoperit in fiecare zi, cate un nou joc. Cel putin in planul meu de bataie, in planul de a cuceri fericirea. Pas cu pas, zambet peste zambet, oftat urmat de o lacrima.
Ultimele zile le-am petrecut in depanari de amintiri, povesti din copilarie sau intamplari recente ... momente tabu ... in 'seara fetelor'. A fost ciudat sa imi deschid din nou mintea spre partea interzisa, insa se pare ca ajuta. Iar curand sper sa am puterea sa o fac fata de persoana aceea, cea care m-ar putea ajuta sa port povara si care mi-ar da mangaierea mult ravnita de fiecare data cand nu stiu cum sa o cer. SPER! Dar se va intampla. Si amintirile incep sa isi caute viitori prieteni. Isi aduc planuri. Cuvantul 'plan' e un cuvant mare pentru mine ... nu ca situatia in care tipul se ingrozeste cand ea il intreaba "ce faci maine?" , ci mai degraba ca "vrei sa impartim inghetata?". Dar am facut. Planuri. Semi. Usi de scapare imi las mereu. Dar planurile de acum chiar vreau sa iasa, nu as fugi de ele, chiar daca am un dor de duca nebun! Iar .... cum toata lumea are dreptul la 'my wish for this Christmas', acum am si eu. Sa o pun sub brad sau nu conteaza? Face parte din regulile jocului; nu cred.
Astept sa ninga. Jocul se poate juca mai bine, iar dorintele prind viata printre fulgi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu