Copilul râde: "Întelepciunea si iubirea mea e jocul."
Tânarul cânta: "Jocul si întelepciunea mea-i iubirea."
Batrânul tace: "Iubirea si jocul meu e intelepciunea."

vineri, 12 august 2011

Curge sarea in valuri.

Peste doar un ocean, am ajuns in America. Stupoare .Chiar New York?! Si intr-un final, iar ocean. Let's enjoy the sun for a couple of months... Bine ca am venit fara costum de baie, la ce imi trebuia? Noroc ca gasim in Americuta de toate. Si cand zic de toate, as putea folosi majuscula ! Apropo, au auzit si astia de tarisoara noastra si de geniile noastre, cei mai multi intreaba de Transilvania ( yey ) . Urasc cateva lucruri pe aici, imi plac altele si raman si impartiala. Dor de casa am!evident. si parca timpul e mult pana e de mers acasa. Profitam de e avem, ca tot romanul.
Ocean City. Locatia actuala. Romani sunt la greu in orasul asta, parca s-a spart conducta. Si un surplus de rusi. Raspund de 10 ori pe zi 'no! I'm not a russian girl!' .
Cu visul american cum e? ei.... nu dejeaba e vis. asa si ramane.
Petrecerile americane? lasa de dorit. noroc cu noi romancele pe aici.
Mancare? NO ! just ice cream.
Vacanta de vara e, cica. vacanta, mai putin. dar vara indeajuns!
Pentru detalii, trebuie traita experienta americana :)

transmisie de la malul oceanului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu